sobota, 22 listopada 2014

#1 Imaginy z gifami

Hejo! 

Dzisiaj dodam wam imaginy z gifami. Są dla was i jednocześnie dla mojej koleżanki, ponieważ chciała. No dobra, żeby już nie przedłużać imaginy. Mam nadzieje, że wam się spodobają.

1. Ty:Harry ustaw się do zdjęcia
Harry:
Ty:<robisz zdjęcie> dzięki

2. Ty: Harry błagam uśmiechnij się
Harry:
Ty:Bardzo dziękuję
Harry:Coś za Coś
Ty:To co chcesz w zamian?
Harry:Ty już wiesz co:

3. Ty:Niall jak wyglądam?
Niall:WOW
Ty:Serio?

4. Ty:Niall jesteś taki słodki
Niall:

5.*Na wywiadzie*
R:Zayn, czy to prawda, że zakochałeś się w [T.I.]?
Zayn:Nie-e
 
R:To co to za nagranie i dla kogo?
Zayn:No dobra masz mnie...zakochałem się w [T.I] ona jest taka...taka piękna i mądra i...<dalej mówi>:

6.*Zauważyłaś jak Zayn ci się przygląda*
Zayn:
Ty:<uśmiech>
Zayn:

7. R:Louis, czy to prawda, że ostatnio byłeś z [T.I.] na randce?
Louis:

8. Ty:Louis mam pytanie, mogę?
Louis:
Ty:Umówisz się ze mną?
Louis:

9. *Liam ciągle cię szturcha, aż w końcu się odwracasz*
Ty:Co chcesz?!
Liam:

10.*Liam widzi ciebie za szybą od sali nagrań*
Liam:
Ty:#uśmiech#
Liam:*gdy śpiewa swoją kwestie patrzy na ciebie:*

I jak? Mam nadzieję, że się podobają. 
CZYTASZ-KOMENTUJESZ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz