sobota, 17 stycznia 2015

#8 i 9 Imaginy z gifami+niespodzianka

Hej!

Dzisiaj dodam imaginy z gifami z tamtego tygodnia, ponieważ nie miałam internetu dość długo i dodam także z dzisiaj i jak widać niespodziankę ;)

1. Ty:Harry?
Harry:Tak?:
Ty:Kochasz mnie?
Harry:Oczywiście, że tak:
Ty:Ja Ciebie też <3

2. Kupiłaś nową sukienkę i chcesz pokazać się w niej Harryemu.
Ty:Hazza i jak? Dobrze?
Harry:Mhmm...*w myślach* wolę Cię bez niej

3. Ty:Niall kocham Cię jak nikogo innego, jesteś dla mnie najważniejszy :)
Niall:Czuję się zaszczycony i wiesz co? też Cię kocham <3:


4. Niall daje Tobie znak, że ma na Ciebie ochotę
Niall:


5. Pokazujesz Zaynowi swój ulubiony taniec.
Zayn:

Pokazujesz dalej
Zayn:


6. Zayn mie może usiedzieć w miejscu bo jesteś razem z nim na wywiadzie:



7. Louis:I love You! <3;

Ty:Awww :3

8. Louis zobaczył że wyszłaś z łazienki w samej bieliźnie:


9. Liam  trenuje żeby Cię bronić:


10. Liam pozuję do zdjęć które robi dla Ciebie na waszą rocznicę:


                                                            NIESPODZIANKA
Jeden z fragmentów z życia Zayna, ponieważ miał 12 stycznia urodziny (ale wiem że wiecie)

"Wychowałem się w bardzo dużej rodzinie z pięcioma ciociami i dwoma wujkami od strony taty. Wszyscy mieli żony i mężów i dzieci, więc mam mnóstwo kuzynów. Nie znam nawet dokładnej liczby, ale na pewno ponad dwudziestkę. Wszystko to są moi najbliżsi kuzyni i kuzynki - i naprawdę są dla mnie jak bracia i siostry."

CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MÓJ UŚMIECH WIDUJESZ :)
KOPIUJESZ=PISZESZ VIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz