sobota, 27 grudnia 2014

#6 Imaginy z gifami+niespodzianka

Hejo!

Co tam u was? Jak święta? Mam nadzieję, że dobrze. :)

1. Harry:[T.I.] podoba Ci się moja nowa fryzura?:
Ty:Jest bardzo seksowna :)
Harry:Tak myślisz?
Ty:No tak :)
Harry:...Ty.Ja.Łóżko.Teraz:

2. Harry jest w Tobie zakochany po uszy. I właśnie zobaczył Ciebie z innym jak się całujecie
Harry:[T.I.] dlaczego on?: :(

3. Wchodzisz na Twittera i widzisz to:

4. Ty:Jestem w ciąży
Niall:
Ty:Będziemy mieć dziecko
Niall:
Ty:Podobno to będzie dziewczynka
Niall:
Ty:No dobra masz mnie to będzie chłpiec
Niall:Wiedziałem:

5. Zayn dostał od waszego dziecka maskotkę
Zayn:Słodki no nie? Ale nie tak słodki jak ja.: :D

6. Śpiewasz dla Zayna Twoją ulubioną piosenkę
Zayn:*w myślach* mam szczęście, że jest ze mną. :)

7. Ty i Louis przed meczem trochę się "pobawiliście"
Ty:Louis szybciej ubieraj się bo zarasz grasz dostaniesz nagrodę jak strzelisz przynajmniej 5 goli.
Louis:Teraz to napewno strzelę nie jednego gola: :)
Ty:No ja myślę...:)
*Po meczu*
Louis:A teraz nagroda.: :)
Ty:Daj mi 5 minut!
Louis:*w myślach* o taaak :)

8. Louis przyszedł na dyskotekę w szkole na którą poszła wasza córka
Louis:Fajna muza!:
Córka:Tato co ty tu robisz?!
Louis:Tańczę nie widać?
Córka:-,-"

9. Liam:Mnie tu nie ma:

10. Liam:[T.I.] ja czekam!:
Ty:Już moment :)

Podobają się? Wiem denne :p 
                                               +NIESPODZIANKA
Z tego powodu, że niedawno nasz kochany BooBear miał urodzinki dodam dodatkowo kawałek z Jego życia które sam opisał :)

"Nie będzie to wielkim zaskoczeniem, jeśli powiem, że byłem bardzo gadatliwym dzieciakiem, lubiłem odezwać się do każdego, kogo spotykaliśmy na ulicy. Chodziłem do bardzo fajnego przedszkola w Doncaster. Chętnie przebywałem i bawiłam się z innymi dziećmi.Miałem hopla na punkcie Power Rangersów. Ilekroć pytano mnie, co był chciał na Boże Narodzenie czy na urodziny, zawsze wybierałem jakąś nową zabawkę Power Rangersów. Moim ulubionym był Red Ranger. Gdy poznałem Zayna, okazało się, że też był zwariowany na ich punkcie."

To tyle mam nadzieję, że wam się wszystko spodobało. Do zobaczenia za tydzień ;)

 CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MÓJ UŚMIECH WIDUJESZ :)
KOPIUJESZ=PISZESZ VIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz