sobota, 20 grudnia 2014

#5 Imaginy z gifami

Elo!

Dzisiaj nie mam dla was "przemówienia", więc zaczynamy! :)
1. Harry i Ty jedziecie na wesele Twojej/jego siostry/brata
Harry:[T.I.] już gotowa?! 
Ty:Chwila jeszcze makijaż!
Harry:Ale po co, nie potrzebujesz go :)

2. Jedziecie z Hazzą i waszą córeczką Darcy na zakupy świąteczne. Nagle nie widzisz nigdzie Harryego, ale nie zwracasz na to dużej uwagi.
Darcy:Mamo dlacego tata siedzi w kosyku na zakupy?
Ty:Nie wymyślaj Dar...*odwróciłaś się i zobaczyłaś to:

3. Ty:Nialler jedziemy do Irlandii? Chciałabym poznać Twoją rodzinę
Niall:

4. Niall przed waszym ślubem:

5. Wstajesz do pracy, ale Zayn chce Cię zatrzymać
Zayn:Jeszcze chwilkę...proszęęę...:


6. Zayn robi Ci niespodziankę. Wchodzisz do sypialni i nagle...:

7. Przechodzisz obok Louisa w seksownej bieliźnie.
Jego reakcja:

8. Louis:[T.I.]...
Ty:NIE!
Louis:Dlaczego?!
Ty:Wczoraj kupiłam ci kilogram marchewek, tyle Ci wystarczy...
Louis:Ale...ehhh...:(
Ty:NO DOBRA! ZARAZ WRACAM -.-
Louis:*zaciesz*

9. Louis:No i wtedy [T.I.] wyznała mi miłość...
Liam:*w myślach* już nieżyjesz:

10. Liam układa Wasze wspólne zdjęcia:

I jak? Wiem do niczego...starałam się...na marne i tak nie wyszły :(

CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MÓJ UŚMIECH WIDUJESZ :)
KOPIUJESZ=PISZESZ VIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz